Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Tråkig

Publicerad 2008-09-23 23:14:58 i Allmänt,

ibland förstår jag inte på dej..
Du säger att det är lungt att jag är kvar men ändå så vart du besviken
när du såg att jag fortfarande var hemma :S ..
Men men drar till mamma i morrn och sover där en natt eller två så
kanske det blir lite bättre...
Vi går ju bara varandra på närverna hela tiden, och om det forsäter så,
så kommer det är inte räcka länge till. Och så vill jag inte ha det.
Vill vara med dej i all framtid, Hatar när vi tjafsar det känns inte bra..
Jusst nu känns det som om vi bara är kompisar som bor tillsammas och det är
en grej jag bara känner jusst nu men jag Älskar dej..

PussaR

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela