Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

3:e dan!

Publicerad 2010-04-28 10:17:03 i Allmänt,



Otroligt gott.. Måndagens mat, Potatisgratäng, kött, sallad och vitlöksbröd..
Vart så mät =).. Älsklingen vart oxå nöjd.

Man måste ju passa på och laga sådan mat när man är ledig och Fredrik
kommer hem vid 5, 6.
De är ju inge kul och stå i köket när man är hemma till 9
och sedan kanske äta vid 11. Klart man gör något snabbt då hehe.


Vaknade kl 6 i morse av Fredriks klocka och kunde inte somna om
så sate mej vid datorn och betalade en massa räkningar, inge kul.
Vid 8 tiden sms jag Tina då var jag klar och redo att gå på våran promenad
som vi har börjat med nu igen. Tredje dan idag.
Vi har även funderat på ifal vi ska börja simma oxå.
Man måste ju komma ifrom nu hehe.

Nej men ska äta frulle, duscha och tvätta en tvätt nu så man har lite gjort.
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela