Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

T O F U L I N E

Publicerad 2010-04-26 16:52:33 i Allmänt,

Idag hade jag tänkt göra värsta maten till kl 5 då
älsklingen kommer hem, Men då fick man ett
telefon samtal från honom där han säger att han blir sen
i ca 1 - 1,5 timme sen. Dom måste riva klart idag.
Tur att jag inte han kasta in potatisgratängen i ugnen.
Den är iaf klar å står i kylen till den ska in i ugnen..

Köttet är marinerat och jag har tänkt ifal jag ska grilla
på våran lilla el grill som vi har.
De skulle ju vara gott..
Ska även fixa salladen sen och så blir det vitlöks bröd
till 'mums'. Oj då, nu kom jag på att jag glömde köpa bea
haha.. Men jag får väl göra egen då =)..


Idag har jag och Tina vart hos vår kära mamma oxå och hällsat
på lite.. Vart en promenad dit sen el liten länge promenad till centrum.
Hittade en ny glass på coop som är mjölkfri.. Choklad och banan,
Var bara tvungen att köpa den, den anndra glassen smakar inte så bra :/

Har smakat den oxå och den var kanon gooood :D
Min nya favvo glass =)
Kostar 36kr men det var den värd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela