Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Ingen vidare bra måndag...

Publicerad 2010-08-30 19:21:26 i Allmänt,

Inge vidare dag idag inte :/

Vaknade kl 12.00.. Sov vääldigt länge idag
men det var väl för att jag bara sov 2.5 natten
mellan lördag och söndag. Inte riktigt som det var
planerat. Skulle bara vara ute till 2 MEN kom hem
kvart i 5 och somna vid 6 å sedan upp och jobba,
De var inge vidare kul...

Anita ringde vid halv 1 oxå och ville att jag
skulle komma hem till mamma..
Mamma mådde inge vidare så tog cykeln
i ös regnet och cyklade dit.
Dom åkte till sjukhuset å än är hon kvar.
Usch, att detta ska hända.
Sitter och är jätte orolig om hur det blir
och om det nånsin ska försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela