Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

NYÅRS KLÄDER

Publicerad 2010-12-29 21:54:12 i Allmänt,

ÄNTLIGEN har jag hittat kläderna jag ska ha på mejpå nyår :D ..
Jag sprang in på h&m på rasten å efteren runda hitta jag en midje
kjol som var svart/guldå den passar perfekt till skärpet jag köpte igår.
Snacka om att det var sista minuten 'haha'. Imorrnfinns inge tid å
leta för efter jobbet ska vi åka till Fredriks pappa.. Är sååå glad nu =)
Ska bara springa å köpa strumpbyxor i morrn på rasten sen så är allt
klart för nyår.. Nej nu ska jag föna håret å sedan blir det sängen för mej.

Har även vart nere på gymmet själv idag eftersom Fredrik är i bålsta
och Tina hade värsta träningsvärken idag så hon hoppade det.


En liten för titt på kläderna bakifrån ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela