Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

MP

Publicerad 2010-07-31 13:30:41 i Allmänt,


Somnade kl 07.00 i morse och steg upp vid 12..
Igår efter jobbet ringde Fredrik och sa att jag skulle åka till
kungsängen, Dom sat hemma hos Niclas och drack..
Kom dit vid 9 snåret och Tina möte mej på
tåget så hon skulle med på lite sällskap =)..
Senare ville alla göra något annat och dom bestämde
att det skulle bli MP hehe, så vi åkte dit med 12 tåget.
Det var väldigt lite folk där (undra vart alla tagit vägen)
vid halv ett ett började det komma lite mer men det var fortfarande
inte sådär fullt det bruka vara när man var där förr, Vad hände??

Nej nu är kl halv 2 å jag, Fredrik och Johan har precis käkat frulle
nu ska jag ut och ta en cigg sen blir det en dusch så man piggnar till lite..


(En gammal bild på mej från MP)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela