Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

._._._._._._._.

Publicerad 2010-06-30 10:40:29 i Allmänt,

Onsdag morgon!

Har precis käkat frulle och ska snart röra mej till jobbet.
Har inte sovit så super bra inatt eftersom jag har vaknat så fort
jag hört ett litet ljud, Trodde mamma skulle ringa
nångång men de vart inte inatt så jag hoppas
hon hör av sig snart, Vill ju veta hur de går och hur hon mår.

Men måste typ röra på mej snart..
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela