Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

:'/

Publicerad 2010-06-29 23:50:11 i Allmänt,

Vilken dag..

Har legat på stranden å solat från kl 12.30 till ca 15.30
sen ringde mamma till Tina och frågade ifal vi kunnde komma dit
och passa små bröderna för att dom var tvugna att åka till farbror doktor.

Mamma hade nämligen svimmat och fallit omkull :S
Detta är inte bra. Fick ett telefon samtan från mamma
för nån timme sen, där fick jag veta att mamma bli inlagd på
sjukuset, Dom vet dock inte hur länge hon kommer få ligga.

Så idag hade dom tagit en massa prover och dom skulle även
rönka huvundet.. Hoppas, Jag hoppas verkligen dom kan hitta
felet nångång, De går ju typ inte en enda sekund innan man blir orolig.

Vad kommer att hänta? När kommer det att hända?
När bli nästa gång?  ????????????


Men ska försöka få mej lite sömn nu så jag orkar jobba imorrn.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela