Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Sista dagen i mars

Publicerad 2010-03-31 09:33:44 i Allmänt,



Då var lång ledigheten slut nu då.
Börjar kl 14.00 idag och jobbar till stägning (20.00),
Ska även jobba stägning i morrn oxå.

Har precis käkat frulle som vart två rostade mackor och en kopp te =).
Ska fixa naglarna snart, måste byta nagellack, de börjar bli lite slitet :P.

Ska inte gå förns om ca 3timmar och en kvart så funderar på om
man ska skura golvet han inte med det i går, måste även
putsa fönstrena. Får se om jag orkar annars blir det bara att glo på tv hehe.

Ååå gud vad fåglarna sjunger utanför :D VÅRKÄNSLOR
Kanon kul ju, Och snart är all snö borta oxå, inte mkt kvar nu =)
Det är sista dagen i mars nu och i morrn är det 1 April.
Undra om man kommer bli lurad?

Nej nu ska jag göra det jag har ork för :)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela