Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Micke 25År

Publicerad 2010-05-30 19:59:25 i Allmänt,

Grattis till micke som fyller 25År idag.

Har haft en riktigt rolig helg =)
Jag tackar för de och för att vi fick följa med.
Hoppas du (Micke) fick en rolig födelsedag
för den var du värd..

Kan vissa lite bilder men inget jag orkar lägga upp nu.
Kameran ligger fortfarande i väskan med allt annat.
Kanske i morrn =)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela