Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

29/10-2010

Publicerad 2010-10-29 12:13:43 i Allmänt,

Sitter här och dricker min kaffe latte
och tittar på ett avsnitt av kungarna av tylösand.
Ska snart hänga tvätten som jag slängde in tidigare.
Och om jag har tid och ork ska jag nog kanske röra mej till
mamma eftersom hon fyllde år igår..

Men först har jag lite sysslor att göra nu
när jag är ledig..
Idag är det även fredag så vi får se om
det händer något eller om det bara blir lungt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela