Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Ca två dagar imellan....

Publicerad 2010-10-31 17:43:58 i Allmänt,

Märker att det tar ca två dagar mellan varge blogg inlägg..
Jag ska försöka förbättra mej =)

I fredags åkte vi iaf till bålsta och Tina följde med.
Vi satt hemma hos Johnny och Sofi å drack lite. Till middag
gick vi å köpte kina mat 'mums'..
Sen på kvällen var vi sugna på å göra något men inte
dra iväg för långt bort så vi röde oss till biffen bara å dansa av
oss lite..

Igår stannade vi kvar i bålsta. Spelade lite tv spel på morgonen
och käkade frukost sen vart det myror i benen på Johnny, Han
skulle verkligen göra något så det vart en tur till bolaget och sedan
willys för att handla lite mat.
Vi tjejer köpte en sak och delade på medans grabbarna köpte något
annat så det vart lite mkt i köket men självklart gick det prima och gott var det :)
Senare på kvällen kom det lite fler så poof sa det bara så var vi 13st i vardagsrummet
som drack och spelade kort.
Jaa sen var det dags å röra sig till mp hehe. Nästan alla följde med.

Nu idag har jag och Tina tagit en sväng till kista för att se om man
hitta något roligt.. Ååå helt otroligt så hittade jag lite saker =D
Och det vart lunche på donken för våran del.


 
Sofie tog en liten snabb städning....            Vårat kött ligger i marinad..

 
Killarna lagar mat  ;)                      Tina sofi Andréa och Micke är lite inne i spelet



Kista rundan :)


Hittade en hatt på h&m


Lite nya underkläder från NewYorker


Och så var jag tvungen att springa in på Hemtex och köpa en plommon färgad pläd till v-rummet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela