Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Lite IKEA shopping

Publicerad 2010-09-29 20:51:20 i Allmänt,

Ooj, Imorgon är det sista dan på september månad.
Shiit nu är det inte länge kvar till alla löv ligger på marken
och först snön kommer och man får börja jul pynta ;)
hehe..

Ja som sakt jobbade idag sen kom Fredrik och hämtade mej
och vi åkte till ikea..
Vi skulle kolla om dom hade cappuccino muggar men det vart
inga idag heller :/..
Kostade f*n 30kr st så det får vänta till löning 'igen'.. Istället fick vi med oss lite annat hem
(men det är väl som vanligt ;) )

Ingen träning vart det heller efter som pojken min
var lite klantig på jobbet å trampa på en spik å vill ju inte gå dit själv.
Det får tas en annan dag helt enkelt.




En lampa.. Behöve en ny till hörnet i v-rummet


Lampa till lampan.


En kanna som ska vispas varm mjölk
i till min kaffe latte =)


6st glas som ska drikas kaffe latte ur

Kommentarer

Postat av: H E L E N A

Publicerad 2010-09-30 20:07:02

nu måste jag få komma hem till dig och dricka kaffe! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela