Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

DAGS O SOVA

Publicerad 2011-04-30 22:36:48 i Allmänt,

Har hunnit får ner en hel del idag så det känns skönt. Nu börjar jag bli trött å ska lägga mej i sängen nu å titta på en film som jag kan somna till =)  Blir att ställa kl på 8.00 så man hinner äta frukost och packa ihop datorerna eller ja Fredrik får packa ihop sin egen ;P   och säng kläderna ska ner i en stor kartong. Johan kommer kl 9 så då är det bara att köra igång, Jag kommer dock inte att hjälpa till att bära då jag precis har kunnat packa ner sakerna å idag fick jag ont i ryggen (inte så ont så man klagar precis) men mitt uppdrag är att packa upp sakerna i nya lägenheten sen, Kan ju göra sånt i min egen tackt och vila när jag vill å Fredrik kommer ju annars bara ställa sakerna på fel plats i köket (har mest köks saker) så det fixar jag utan att klaga om hjälp 'hehe'.. Nej natti natti på er hoppas ni har haft en mysig lördag eller en party valborg.

Kommentarer

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2011-05-01 09:15:03

Nu får du lova att ta det lugnt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela