Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Kartonger överallt

Publicerad 2011-04-30 11:41:29 i Allmänt,

åå imorrn blir det av =D
Äntligen flyttar vi å det ska bli så skönt. Kan bestämma själv vad jag vill ha för färger å i vilket rum =)  Kommer säkert handla en hel del på jobbet nu så man har nya saker till den nya lägenheten. Jag misstolkade Fredrik igår, Jag trode ju Johan skulle hämta släpet kl 9 men han kommer vara här med det kl 9 så det blir att ställa kl på 8 fast jag kommer säkert vakna tidigare som idag då man vakna halv 8 å inte kunde somna om. Idag ska det sista ner å alla gardiner ska plockas ner, Senare ikväll får man väl ta datorerna för jag vill ju ha musik under dagen.. Vet inte när vi kommer få internet där borta men ska nog hinna slänga upp ett eller två inlägg till innan datorn plockas ner (om jag orkar kanske jag till och med packar ner den imorgon bitti)


Det står kartonger överallt jusst nu

Kommentarer

Postat av: Coquina

Publicerad 2011-04-30 12:00:17

Skoj med flytt =) ÄNNU en ny tävling på min matblogg så nu kan du tävla om både smycken och barnleksaker =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela