Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

FastFive

Publicerad 2011-08-31 13:21:10 i Allmänt,

Vart väldigt nöjd med pizzan igår :) Men ska nog göra en liiite störe deg nästa gång så man får en liten tjockre botten. Tycker det är svårt å göra deg för oftas blir den inte så bra eller smakar konstigt men Fredrik tyckte oxå det var gott så den kommer jag nog igen.

Till pizzan tittade vi på Fast five. Väldigt bra film så rekomenderar å titta på den dock måste man ju se dom anndra filmerna först om man inte gjort det för det är lite samanhängande i dom.


Tomat, ost, skickna och svamp fick det bli :) Mums

(Denna bild tagen från Google.se)

Underbart fint väder vi har det idag, det är väldigt varmt ute så igentligen
ska man väl passa på å ta en promenad och njuta av vädret men jag
känner mej lite seg idag så blir nog bara att vara hemma iaf. Har börjat
vakna på nätterna varge gång man ska vända sig om för det lilla man
tar i för vändningen gör lite små ont i benen, under magen och i ljumskarna
men får hoppas att det bara är tillfäligt för vill inte ha så
här varenda natt. Nån som vet vad det kan va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela