Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Snart frukost!!

Publicerad 2011-12-30 11:14:53 i Allmänt,

Då var det fredag. Igår var jag hos mamma nästan hela dan. Följde med Tina till öob och sen vart det en snabb tripp i jakan centrum för att titta lite på rean, hittade endast en body till Ted där och på öob köpte jag lite små saker som behövs. Fredrik kom å hämtade mej kvart i 5. Käkade tomat soppa och sen vart det Bingolotto men ingen vinst tyvärr men Wigis vann 100:- och det var hans första vinst sen vi började spela så han vart ju över lycklig hehe.

Wigis sov kvar å är ledig idag så snart ska vi sätta oss och käka frukost sen ska jag ta en promenad med Skrållan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela