Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

BB Live kl 21.00

Publicerad 2011-02-27 19:36:07 i Allmänt,

Då har man jobbat idag oxå.. Nu igentligen skulle vi snart ha åkt till Wigis å hans tjej Denisé för att äta lite middag men vi kom överens om att det bli lite sent så vi ska ta det en annan dag. Så jag får vara hemma å det känner jag att det behövs för jag är inte så pigg och lägger mej gärna i sängen för att glo på en film men det får väntas då jag vill se bb live kl 21.00 =)


Paret lämade ju bb igår å jag förstår inte varför men mer får man veta ikväll.

Kommentarer

Postat av: Sanna -Blivande Mamma

Publicerad 2011-02-27 22:46:23

Nää vi tog aldrig reda på det, men vi ångra oss nu istället. Vill ju kunna säga "Oj vad han bökar!" typ. Men men, vill nog ha en lite överraskning :D

Postat av: Sanna -Blivande Mamma

Publicerad 2011-02-27 22:46:24

Nää vi tog aldrig reda på det, men vi ångra oss nu istället. Vill ju kunna säga "Oj vad han bökar!" typ. Men men, vill nog ha en lite överraskning :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela