Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

containern är låst :/

Publicerad 2011-02-24 16:01:02 i Allmänt,

Idag händer det inte så mkt som vanligt.
Har tvättat två maskiner och ska väl tömma diskmaskinen nu oxå så man kan kasta in allt som ligger i slasken. Vi har ju varit lite lata kanske, maskinen har stått ren i två dagar haha ;) ...

Igår fick jag även Fredrik å rensa sina fyra kartonger med data prylar och mer än hälften gick å slänga, kanon bra. Det som inte var så bra var att containern här utanför var låst å jag har fan prövat alla nycklar som finns. Sist hade man kanske bara tur då den var upplåst men gud så iriterande nu står det ju två svarta soppåsar i hallen å bara tar plats 'hmm' inte så genomtänkt kanske XP

Ja jusste igår var vi ju oxå å titta på lägenhet men den var nog inte heller något för oss, såå synd. Vi vill ju ha något som man fastnar för å inte bara köpa för att köpa å ha eget.. Men våran tid kommer väl den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela