Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

kl 08.41 Snart bege mej till jobbet

Publicerad 2011-02-26 08:41:49 i Allmänt,

Seg dag igår så skrev inget.. Jobbade 10-19 sen när jag kom hem slappade jag bara och sen kl 22.00 tittade jag på bb sen vart det sängen som gällde. Nu ska jag snart röra mej till jobbet å jobba 09.30-17.05. Ska kanske försöka hinna in på bolaget på lunchen om jag hinner å köpa lite vin. Ska förmodligen träffa alla idag å fira Niclas som har fyllt 25år =)

Hoppas alla får en bra lördag.. KraaM!

Kommentarer

Postat av: Sanna -Blivande Mamma

Publicerad 2011-02-26 11:43:10

Hahaha, ja det är ju så :)

Det är roligt, ett par till oss tog kort på Ultraljudet och skickade runt i mms. Vissa fattade ingenting och tyckte de var störda och andra förstog direkt och blev jätteglada :) Roligt grej att göra men vem orkar vänta sååå läneg :D

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-02-27 11:16:11

Eller hur, min sambo sa det till mig. Du kan ju ine springa runt och säga till alla, det kan ju bli missfall. Ja ja sa jag, det problem får vi ta då :D hehehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela