Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

FIRA JOHNNY IDAG

Publicerad 2011-01-29 08:34:50 i Allmänt,

Känns inte som om det är helg men det är väl bara för att jag var ledig tis ons tor och jobbar fre lör sön mån så det blir ju lite fel i huvudet 'hehe'.

Han inte blogg igår men det hände ändå inte så mkt. Jobbade 11-19 åkte hem å vänta på Tina en timme ungefär sen gick vi till gymmet sedan hem å duscha, äta och slänga sig på sängen med two and a half men =). Var själv hemma igår så det var faktiskt ganska lungt och skönt men jag hade ändå velat ha älsklingen i sängen så man kunde kramas tills man somnar, Gillar inte å sova själv. Fredrik var/är i bålsta, Han drack med Johnny och några till igår och sov kvar där.

Idag jobbar jag 10.30-17.00 sen ska jag möta upp Tina vid halv 6 för att sedan åka till bålsta. Där ska vi träffa resten av gänget för att umgås, äta mat och självklart fira Johnny som fyllde 23år den 27januari. Vi blir ungefär 18st som ska käka idag men bara hälften ska med ut på krogen sen, Jag ska inte heller med ut så när dom åker ut då åker jag och Tina hem =)

Nej nu måste jag börja fixa mej, Ska snart gå till jobbet


Johnny 2007.. Han ser väääldigt liten ut 'hehe' :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela