Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Lördag 30 Juli

Publicerad 2011-07-30 17:04:37 i Allmänt,

Vädigt dåligt med uppdatering blir det ju när man har semester men det är sånt man får stå ut med :) .. Fredrik fyllde ju år i onsdags så dom drog ju på kryssning och kom hem igår, Jag själv åkte och var hos mamma den tiden, mkt trevligt. Lite små shopping på dagarna och mys med film på kvällarna och så firade vi Denisé som fyllde år i torsdags med mat, fika och så fick hon lite presenter.

Igår fick Fredrik sin present av mej. Jag hade köpt PS3 Move till honom som han velat ha ett tag men inte köpt så jag köpte start paketet till honom så är det bara å köpa nå spel sen och eventuelt en till kontroll så man kan spela mot varandra oxå :) .. Vi prövade det igår och det verkade ju faktiskt rätt kul.

Nej nu ska jag steka lite korvar då det endast blir korv med bröd idag så man får i sig lite mat och sen kanske Johnny och Sofi kommer upp och spelar lite Finans med oss.


Bild: Google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela