Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

KLIPPKLIPP

Publicerad 2011-06-29 23:11:42 i Allmänt,

Nu vart det kväller..

Älsklingen tyckte att jag hade vart duktig
och att det vart fint =)  Alltid kul å höra.

Nu ropar snart sängen å det ska bli så skönt å lägga sig i en ren bäddad säng och så är man ny duschad oxå å det är en sån underbar kännsla =). Älsklingen hjälpte mej byta sängkläder när han kom hem från fotbollsmatchen så jag slapp göra allt. Och så vart jag så sugen på att klippa mej lite så har tunnat ut mitt hår lite nu, Jag brukar behöva göra det ca 4ggr under sommaren då man har så otroligt tjockt hår så det blir himla varmt annars. Skulle dock vilja klippa mej väldigt kor men får inte för Fredrik så jag funderar på att klippa axellångt iaf så det inte är så mkt skötsel på det hela. Det är en tanke å fundera på =)


Hela handfatet vart fult utav hår. Nu när jag känner efter tunnade jag nog
ut det ganska mkt ;P Men det är inte hela världen men det är synd att man
inte kan tunna ut i hårbotten, ska nog gå till en frisör nångågn så dom får
fixa det år mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela