Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Tisdag 29 Mars

Publicerad 2011-03-29 10:48:24 i Allmänt,

Kunde inte blogga igår eftersom Wigis lånade min dator, Fredrik och han spelade lite så för mej vart det lat framför tven.. Imorse när jag vaknade hade jag grymt i ryggen men nu har det försvunnit som tur är annars hade jag nog aldrig pallat jobbet idag. Jobbar 12,30-19.00 idag och vi har mkt att göra som ska vara klart till torsdag men som tur är så är iaf lagret klart =)..

Nej nu bara lata ett tag till för om en timme är det dags å gå till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela