Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

FISKAR

Publicerad 2011-05-30 21:59:13 i Allmänt,

Jobbade 9.30-17.00 idag sen efter jobbet gick jag till zoo butiken och köpte med mej några nya fiskar hem till akvariumet då jag tycker det är lite tomt på fiskar där nu men det får bli nån variant då och då =) köpte även med mej frysta mygg larver så ålen har lite kött mat å äta. Annars har jag inte gjort så mkt mer idag, känner mej ganska trött redan nu så det blir väl sängen snart. Fredrik och Wigis kommer väl hem om ca 30-60min då dom drog och golfa idag igen, Haha dom är roliga dom. Hur kan man tycka att golf är så himla roligt ?!? Jaja dom har ju en syselsättning iaf..


Fiskarna som fick följa med hem idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela