Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Kläder & Reflexer

Publicerad 2011-10-31 12:51:52 i Nytt till Ted,

(Tagna med telen i dåligt ljus.)

3Par svarta strumpor, en zebra mössa och en t-shirt.
Det fick jag med mej hem till Ted i onsdags då det var en tripp till jakobsberg centrum,
Allt från H&M.  6 pack reflexer från net on net som jag köpte i fredags som jag tänkt
sätta på vagnen så den syns i mörkret =)


Detta lilla söta sett fick vi från Gun (min halv pappas mamma).
Tack så mkt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela