Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

TRÖTTMÖSSA!!

Publicerad 2011-10-31 22:47:12 i Ted ♥,

Denna dag bara försvann.
Ted har vart en riktig tröttmössa idag å sovit hela
dagen förutom när han käkat 3 snabba mål men
nu gosar han med Fredrik i soffan å är typ klar
vaken så får väl se när han somnar igen då, det
lär ju dock dröja.

Idag slängde jag ihop en korv & köttfärs gratäng
med kantarellsås och lite grönsaker, Den vart riktigt
god =) Lyxade oxå till å gjorde potatismoset
själv ;P  Första gången jag gjorde det.

Nej Nu börjar Ted bli lite tjurig och oftas är det
bara mamma som gäller ibland så ska gå å ta honom
om pappa inte duger ^^ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela