Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

BB-VÄSKAN

Publicerad 2011-09-15 15:35:23 i Gravid ♥,

Igår gick jag igenom BB väskan första gången sen
jag packade den för ca 1,5vecka sen. Jag ville gå
igenom den och titta så allt finns där =)
La till en amnings tröja men plockade då bort
ett linne och så tog jag bort något från Pluttens
väska oxå då jag tyckte att jag nog hade packat
ner mkt nog. Mer än dom ändringarna vart det inte.
Duktig jag är! =P


Min och Pluttens väska + bilbarnstol
Står i Pluttens rum på golvet å är redo för att åka när det är dags.

Kommentarer

Postat av: Liw - mamma till två inom 16 månader

Publicerad 2011-09-15 15:52:04

Spännande :-)

Postat av: Nathaly

Publicerad 2011-09-16 10:01:07

Kan du inte lägga in bild på er vagn? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela