Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

En bra lördag.

Publicerad 2012-04-29 11:47:58 i Allmänt,

God förmiddag!
Ted vaknade kvart över 7 och idag var jag lite lat och gjorde välling så man fick ligga och dra sig lite. Började städa lite och Fredrik gick å köpte frukost :).

Igår kom vår vän Johan hit på middag och nåt glas rött till ;). Det vart kort spel, prat och skratt i mängder och kl 4 imorse kom vi i säng (usch då) men Fredrik var smart och la sig vid två men jag och Johan spelade klart och pratade lite och tiden bara for iväg så lite trött är man ju idag men det går ju alltid över efter nån timma.

Vår lyx frukost :) Väldans gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela