Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Ska bli uppringd!!

Publicerad 2012-04-30 10:10:40 i Allmänt,

Sitter och försöker få tag i BVC eller en distriktssköterska som jag kan få prata med. Ted är ju helt röd i rumpan och det har vart så till och från i ca två veckor och nu blir det bara värre. Igår såg det verkligen inte bra ut.. Dom ska iaf ringa upp mej så jag hoppas dom gör det. Börjar ju ana ifall dom har stängt idag fast det är ju en vanlig arbetsdag förutom att det är halv dag då da.. Vill att nån ska ta en titt på det, igår ringde jag ju sjukvårdsupplysningen och hon sa oxå att jag skulle ta kontakt med med nån som kan ta sig titt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela