Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Bihåleinflammation

Publicerad 2012-08-26 10:32:15 i Vardag,

Jaha jag har säkert åkt på en bihåleinflammation 😞. Är helt täppt i bihålorna så det gör ont och spänner i ansiktet och det gör även så att jag går med huvudvärk. Känner mej fortfarande inte alls så pigg och jag har ingen hunger eller sug på mat i huvudtaget. Har läst lite om detta och man kan tydligen ha det i flera veckor (?) hur ska jag stå ut? Och om det inte är bättre efter 10 dagar så ska man kontakta läkare. Jag har inte direkt några krafter så vi får se hur det blir i veckan. Fredrik måste ju jobba så min mamma kanske få ta Ted. Det där ordnar sig alltid 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela