Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Doktor

Publicerad 2012-08-28 11:45:56 i Vardag,

Jaha då ska jag besöka doktorn idag. Ringde sjukvårdsupplysningen för en stund sen och hon tyckte verkligen en doktor skulle ta en titt på mej men när jag pratade med vårdcentralen lät hon tveksam om att jag behövde komma dit :/ men jag fick en tid iaf. Jag är inte speciellt bättre förutom att febern är borta. Jag vill bli friiiisk och jag vill att Ted ska bli friisk, han har fortfarande en förjävlig hosta och snorrar som en jag vet inte vad. Detta är inte kul...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela