Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Halv stressig morgon

Publicerad 2012-12-30 10:48:55 i Vardag,

Gick upp lite senare än tänkt i morse så hade 20min på mej innan det var dags å gå till bussen men jag han iaf med mycket tyckte jag. Klä på mig, äta frukost, göra kaffe, byta blöja på Ted, göra en lite flaska till Ted och 'packa' jobb väskan.
Nu sitter jag på tåget mot jobbet med kaffet i handen.

Igår när jag kom hem vart det massa mys och bus med Ted sedan åt vi middag och där bestämde Fredrik pizza och det var ju väldigt länge sen vi åt det så det satt fint 😉
Sedan passade jag på med enu mera lek med Ted innan han skulle sova för natten. Fredrik somnade i soffan så jag tog fram mina sy saker å fixade ena prydnads kudden till soffan. Sydde ju två fodral men som vart lite stora så sydde in den lite och satte dit knappar i öppningen, riktigt nöjd vart jag 😊
Han dock bara med den ena då Fredrik vaknade och vi satte oss å spelade lite Playstation då.

(Försökte publicera detta inlägg för 1,5 timme sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela