Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Skottdagen!!

Publicerad 2012-02-29 11:09:49 i Allmänt,

Usch sitter här med huvudvärk och tittar på BB avsnittet som gick igår kväll. Vi har ju inte tv11 kanalen så jag får ju alltid se avsnitten på hemsidan men det gör inte mej något.
Ted ligger och leker på golvet för en gångs skull, idag värkar han iaf lite gladare :).

Igår kväll tittade jag och Fredrik på film i sängen. Så länge sen vi gjorde det så det kändes mysigt och skönt att vi 'umgicks'. Filmen som vi såg heter The Change Up. Rekommenderar att se den. Roligaste komedin jag set på länge, Många ställen man skrattade på.

Haha ena gången låter det som Ted blir lite små arg och sen ligger han och pratar glatt men nu är nog hans tålamod slut och vill inte va där längre så ska ta och leka lite med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela