Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Träffat Sandra & lilla Elwin idag!!

Publicerad 2012-01-30 18:01:26 i Allmänt,

Halv 9 ville Ted stiga upp i morse så det var bara att gå upp men det gjorde inget för jag kännde mej ut vilad fast jag somnade vid kvart över 1 inatt. Låg och tittade på O.C avsnitt och var var för spänande för att sluta ^^. Min vän Sandra och hennes lilla Elwin är i stockholm på besök så hon skrev i morse och frågade om jag ville ses idag, Klaart jag ville ses. Fixade iordning mej och Ted sen gick jag och möte henne och Frida utanför hemköp. Vi tog en fika, pratade, gick runt lite i dom få butikerna som finns här och sen vart det att äta lunch =). Vi gosa självklart lite med varandras bebisar lite till Ted vart lite tjurig och ville ha mat då bytte vi tillbaka ;P.
Himla trevligt har jag haft idag iaf. Vi beastämde att vi ska hinna ses en gång till innan hon åker hem.

På bok handeln köpte jag ett scrapbook kit, Vart billigare så än att plocka allt försig. Ska framkalla lite bilder nån dag oxå sen ska det scrapas =). Ska göra om graviditeten och Teds första tid, kommer bli så bra (hoppas jag iaf ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela