Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

En kanon dag!!!!

Publicerad 2012-06-28 19:07:51 i Vardag,

Tjaba Tjena Hallå!!!
 
Idag har det verkligen varit en ute dag.
Kl 8 imorse gick vi hemifrån för att hinna med drop in på husläkar mottagningen och japp vi vart först där och det är inte ofta det händer, hade räknat med att få sitta där i 1 - 1,5 timme men efter 10min fick vi hjälp. Jag var där med Ted eftersom hans torsk/svamp inte är borta enu och han har ju haft det i 2 veckor nu och han på sättet har ju blivit lite värre, Han börjar å mat vägra ibland och hans sömn är inte den bästa. Varje kväll halv vaknar han flera gånger och gnäller innan han sover helt för natten. Han får ju ingen riktig lång varig sömn men nu fick vi medicin till honom som ska ges 4ggr om dagen tills det är helt borta och det kunde tydligen ta allt från 2-6 veckor men hoppas det gör svampen lite lugnare å inte stör honom, Det återstår att se efter nån dag. Hoppas hoppas!!
 
Efter doktorn gick jag till apoteket för att hämta ut medicinen som kostade 314:- för en liten flaska, Fyf*n... Men men.. Sen vart det att mötta upp Bea och Mollie för en promenad och sedan vart det lunch på sibylla ;) och sedan kaffe hemma hos Bea innan hemgång och så sent som 15.45 var vi hemma och nu sover Ted som en sten (än så länge) och jag fixar mat till mej å Fredrik sen blir det film för min del innan sovdags.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela