Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

sv: Mamma till en prinsessa

Publicerad 2012-03-07 19:59:12 i Svar på kommentar :),


Hej hej..
Bra att du sa till för nu har jag fixat det så nu ska det funka =)..
Jag har bara testat mild havregröt innan denna och den har han tyckt väldigt mkt om.
Om inte bvc sagt åt mej att låta honom äta något med banan så hade jag nog fortsatt
men den vanliga (för att det skulle vara banan var för att han har vart lite lös i magen dom senaste dagarna och banan gör magen lite hårdare).
Vet inte varför men jag vill inte blanda allt för mkt eftersom jag mer
varierar med maten. Han får ju ca 2msk mat varge dag. Det är ju bara jag som är lite petig ^^ ;P
Jag ska pröva banan imorgon igen tänkte jag =)

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-03-07 20:24:27

Haha drömde du om oss !? Vad roligt hoppas det betyder att hon vill komma ut snart då :) jag har värkar nu och sammandragningar. De säger att de ser på dataskärmen när vi var inne att jag har ont det var för ofta för att vara normal men för sällan för en förlossning. Men som sagt vi få se vad min BM säger i morgon. Hon får gärna komma i natt haha.



Hur mår Fredrik ? har han varit sjuk länge? Kram

Postat av: mamma till en prinsessa

Publicerad 2012-03-07 22:46:35

jo de ju oxå sant att inte blanda för mkt. Men det där med att magen ska bli lite hård gjorde mig lite fundersam nu :S. Min lilla tös ( 6 mån) brukar aa bajsa normal, till och med lite tjockt så borde nog ge mera katrinplommen efter varje mål då så inte hon blir för hård de vill man ju inte.



Aja men nu ska ja kolla på videon lilla söta ted :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela