Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Känner mej duktig

Publicerad 2012-05-30 16:45:05 i Allmänt,

Då har man vart ute halva dagen :)
Gick hemifrån kl 12.50 och kom hem igen kl 16.05, sköönt. Vi mötte först upp Bea och Molly så vart det en promenad på en timme sen in i centrum och satte oss på ett café och tog en liten fika (ingen gosak då) medans barnen åt mellis, där satt vi i ca 1tim och 30min sen rörde vi oss hem så där vart en promenad på 20min för mej, duktig jag känner mej nu. Vi pratade även om att eventuellt börja träna tillsammans. Bea tränar redan men att jag kanske ska haka på henne :).

På hem vägen plockade jag även lite syrener (vist heter dom så?). Dom luktar ju såå gott å jag har tänkt på det några dagar tillbaka men alltid glömt det när jag vart ute.
På promenaden stannade vi även till på en lekplats och lät barnen gunga lite så nu har Ted fått pröva på det och han tyckte det var jätte kul, ett stort PLUS från honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela