Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Utslagen kille

Publicerad 2012-11-29 13:56:44 i Ted ♥,

Ted vaknade inte förns halv 11 på förmiddagen, chockad vart jag men ändå förstod jag att han var trött. Tar på krafterna å va sjuk plus att han hostat en hel del inatt.
Han har vart på bättre humör idag och ätit hyfsat bra :) så jag är nöjd med det.
För typ 20min sen somnade han i min famn och där ligger han än :P så mysigt så fast jag skulle ju behöva packa till helgen men det får nog bli av ikväll för jag väljer nog å sitta kvar i soffan å gosa med min sovande lilla sjukling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela