Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Det var sista veckan

Publicerad 2012-09-28 10:57:21 i Ted ♥,

Då var det fredag och denna vecka var den sista som mammaledig 😢. På måndag börjar inskolningen på dagis och om två veckor börjar jag jobba. Denna helg blir mkt mys, bus och lek med min lilla älskling 💚, Synd att Fredrik inte kan göra oss sällskap 😟 Dom har fruktansvärt mkt å göra på jobbet så han jobbar från morgon till sent på kvällen och så blir det även i helgen, mkt tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela