Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Tvätta & slå in paket

Publicerad 2012-09-26 22:26:41 i Vardag,

Har tvättat en maskin och hängt den och nu väntar jag på att den andra ska bli klar så jag kan hänga den och gå och lägga mej. Under tiden den har hållit på så har jag slagit in paket 😊 Min gudson fyller nämligen 1 år i morgon så då åker vi in till stan för att fira lite.
Nej nu hänga tvätt och sen sova. God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela