Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Måndag morgon

Publicerad 2013-07-29 08:07:12 i Ted ♥, Vardag,

2 gånger har Ted ramlat ner för sängen nu. En gång i natt och en gång förra natten och fler lär det ju bli så det är tur att det ligger en madrass under sängen.

Ted väckte mig vid halv 7 och ville ha välling. Fredrik sover jätte dåligt när Ted ligger i mellan oss då han sparkar honom så efter sådana här nätter är det jag som blir utan sovmorgon då Fredrik knappt orkar hålla upp ena ögat.

Nej nu ska jag sätta på kaffe och fixa frukost till mej å Ted 😊

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2013-07-29 10:01:29

Skulle tipsa om den här brädan på sidan av sängen så han inte trillar ut, men såg att ni redan hade det. Då förstår jag att Fredrik inte kan sova när Ted sover mellan er. Han måste rulla runt som tusan ju haha ;D

Svar: Ja en stödbräda har vi redan men ändå så lyckas han.Han utnyttjar verkligen hela sängen, förstår inte hur man
Kan rulla/röra sig så mkt i sömnen som Ted gör.
Liinda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela