Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Shopping, grilla & spel

Publicerad 2013-07-30 00:37:56 i Nytt till Ted, Shopping/Vill ha, Vardag,

Idag tog vi oss till jakan å handlade lite saker som jag lagt undan på jobbet, en sväng in på BR å köpte spel, lunch på Max och sedan åkte vi till Tina och Stoffe och grillade och invigde pyramid spelet 😃 riktigt trevligt!
Vi åkte inte hem förns vid nio tiden och Ted somna i bilen.
Jag och Fredrik har även spelat en omgång skipo nyss men nu är det sova tajm. God natt 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela