Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Långtråkigt & Funderingar

Publicerad 2013-05-28 21:43:13 i Ted ♥, Vardag,

Då var denna tisdag snart över. Har bara vart sjukskriven i två dagar men det känns som 4-5. Har börjat äta lite nu iaf så hoppas på att det kommer mer krafter. Har fått lite nytta gjort idag men nu är jag helt slut och resten av kvällen får bestå av att slappa i sängen med en kopp te.
Febern kommer och går hela tiden och jag hostar inte alls lika mkt som igår men dom är mycket jobbigare nu.
Imorrn har jag käkat pencillin i tre dagar så då får jag äntligen ge Ted pussar igen :D
 
Ted vägrade å sova idag så efter 15 minuters gnäll där innefrån så gick jag in och la mej i hans soffa, då vart han tyst och satte sig ner och efter ca 20min somnade han.
Har funderat på om man snart ska byta säng till honom. Han har ju fortfarande spjälsängen och det känns som han börjar bli lite stor för den men ändå är jag lite små skraj då han rullar och flyttar runt mkt i sängen så ett X antal gånger kommer han väll åka ner på golvet.
Tittar runt väldigt mkt på barnsängar och det lutar väl åt en från ikea med kant nästan runt hela. Några tips? Skulle nog vilja byta ut sängen i mitten/slutet av sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela