Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Fredag

Publicerad 2013-11-22 19:29:58 i Vardag,

Idag har jag och Ted varit lediga och Fredrik har varit hemma på läkarnas begäran på grund av inflammation i högra över armen.

Lång mys hela familjen fram till kl 9 i morse sedan steg vi upp och åt frukost.
En promenad till zoo butiken som igentligen ligger Max 10min härifrån men en omväg gjorde den en timme lång 😊

Ted har varit på sin sämsta sida idag och har bråkat och trotsat i princip hela dagen med små undantag men sen middagen har han varit lugn och sitter nu bredvid mig i soffan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela