Ung tvĂ„barns mamma ♄

Jag bor tillsammans med min sambo/fÀstman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♄
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♄
Skriver om allt ifrÄn min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Magsjuka đŸ˜·

Publicerad 2014-12-03 08:12:22 i Vardag,

Magsjukan har vart pÄ besök i vÄrt hem.
Eliis Äkte pÄ de i fredags kvÀll,
Ted halv 5 pÄ söndag morgonen och jag natten mellan mÄn & tis.
IgÄr fick Fredrik vara hemma Ä ta hand om barnen dÄ jag verkligen inte mÄdde nÄ vidare och lÄg pÄ soffan hela dagen.
Rastlös var bara förnamnet, att ligga stila en hel dag Àr inte min grej..

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela