Ung tvĂ„barns mamma ♄

Jag bor tillsammans med min sambo/fÀstman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♄
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♄
Skriver om allt ifrÄn min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

1 Juli 💕

Publicerad 2014-07-01 12:08:10 i Gravid 2 ♄,

DĂ„ var vi inne i juli mĂ„nad 💕
Bara 8 dagar kvar till bf.
Det Àr denna mÄnad som
-vi blir en familj pÄ 4
-jag och F blir tvĂ„barnsförĂ€lder 
-Ted blir store bror

Vi vĂ€ntar med spĂ€nning pĂ„ bebis 💖

TyvĂ€rr har jag VÄLDIGT ont nu och kan knappt röra mig. IgĂ„r nĂ€r vi var i lekparken Ă„ jag skulle sparka bollen sĂ„ knakade det till i ljumskarna och blygdbenet och sen dess har jag haft smĂ€rta dĂ€r konstant och har sovit uruselt. 

Jag försöker bita ihop men ibland gör det sÄ ont att nÄn tÄr kan komma och jag har ÀndÄ rÀtt bra smÀrtgrÀns.
I morgon har jag tid hos bm och dÄ ska jag ta upp detta..

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela