Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Stressig morgon

Publicerad 2014-09-25 11:07:07 i Vardag,

Stiger ur sängen å tittar på klockan, shit shit bara å slänga på sig kläderna och fixa barnen snabbt som ögat. 
Tack och lov så började inte Ted å larva sig vid frukosten och fick i sig två mackor snabbare än jag någonsin sett honom äta och på 30min var vi helt klara och på väg till bilen 👍 Rekoord.

Lämnade Ted på dagis ca 10min försent. Sen var det meningen att jag å Eliis skulle åka och möta Sofi och Albin i Barkarby men där öste regnet ner så det får bli av en annan dag.

Sitter nu i soffan med Eliis i famnen och myser samtidigt som jag äter mina sena frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela