Ung tvåbarns mamma ♥

Jag bor tillsammans med min sambo/fästman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♥
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♥
Skriver om allt ifrån min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Frukost

Publicerad 2015-08-25 08:13:09 i Vardag,

Morrn morrn!
Jag å ungarna sitter och äter lite frukost.

Jag fick lite ångest här om dagen då tanken kom upp i huvudet att jag varken äter helt bra eller tränar 😟.
Det är svårt å planera träning när Fredrik ibland/ofta måste jobba över. 
Maten ska jag försöka ta tag i igen.
Ska köra på lchf igen tror jag, dock saknar jag frukost brödet då och lchf brödet var verkligen ingen hit för mig.
Tänkte jag kan ju först försöka vänja bort brödet nu så idag vart min frukost ägg och bacon 👍🏻 funkar alltid 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela