Ung tvĂ„barns mamma ♄

Jag bor tillsammans med min sambo/fÀstman Fredrik.
Vi har vart tillsammans sen 2006 och förlovade oss 2008.
Vi fick en liten son vid namn Ted den 23September 2011♄
och en liten tjej vid namn Eliis den 9Juli 2014 ♄
Skriver om allt ifrÄn min vardag, mamma livet, barnen och lite till.

Leediig đŸ‘đŸ»

Publicerad 2015-09-15 08:31:12 i Vardag,

För tvÄ veckor sen började jag jobba, pÄ grund av personal brist sÄ jobbar alla mer Àn vanligt och jag har inte vart ledig sÄ mkt som jag brukar.
Idag Ă€r jag Ă€ntligen ledig och ska umgĂ„s, leka Ă„ mysa med mina barn 💗.

Vi har precis Àtit en lÄng frukost tillsammans och jag sitter kvar med en kopp kaffe Ä tittar pÄ nÀr mina smÄ liv leker. FÄr se vad vi hittar pÄ idag.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela